krafter sökes!!

Gokväll 🍁
 
Ikväll efterlyser jag lite extra krafter & energi....
 
För närvarande kokar det över i såväl hjärnkontoret som hjärta hos mig....
 
Jag mår så dåligt när människor runt mig mår dåligt..
Jag mår så dåligt när människor runt mig är oärliga..
Jag mår så dåligt när jag så gärna VILL men INTE KAN hjälpa....
 
Alla människor är värda att lyssnas på ❤
 
Nu behöver jag ladda själen med lite saker jag tycker om att göra och som ger mig energi,
 
Saker som ligger mig varmt om hjärtat att göra är bakning, renovering och inredning 😆👌👍
För det kunde ni nog inte lista ut!!!
 
Idag har det bakats Bregott Bullar,  Hallon grottor, hallon/blåbärspaj , äppelpaj & Kola paj 😄 mums!
Imorgon väntar vi mysigt besök ❤
 
På söndag påbörjas projekt hall , måla och sätta rep i öglor som trappräcke 👍 kul!!
Längtar redan!
 
Önskar mig en lugn hemma vecka till veckan som kommer,  dra runt i mysbyxor,  tända ljus,  pyssla här hemma och bara känna in lugnet igen 🙏
 
Önskar just DIG en fin helg ❤ K R A M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0