Nära mållinjen...

Oj,Oj,Oj här sprang dagarna iväg...

Ja nu är det ju så att solen har ju varit framme... Å vem känner för att spendera dagarna vid denna dumburk då...
INTE jag iallafall!!!

Men nu får jag uppdatera lite ;)

Ja det har ju varit sjukstuga här igen då... Men nu e vi piggare, Frida gjorde sin första dag på dagis idag efter denna gångens bacciller.
Det var MYCKET behövligt!!! Igår fick hon stanna hemma för ja tyckte hon behövde en extra dag att ladda batterierna på, å va händer då?! Jo hon har MASSA överskottsenergi...
Å snacka om att jag ångrade mig framåt lunch, hon hade behövt dagis!
Idag var det en super lycklig tös jag lämnade, å som grädde på moset så skulle dom ha lite påsk firande idag, då fick alla klä ut sig till vad dom ville... eller ja helst påskaktigt då... men INTE Frida, gissa?!
Jo Princessa såklart :D Söt som vanligt!

Hon hade med sig sitt livs 2a diplom hem, "För att du kämpade väl Påsklovs kampen 2011"
Ha,ha sååå gulligt, dom hade bowling med schampoo flaskor :) bland annat!

Jag e piggare me, penicillinet har gjort sitt, men även dom 3 sista dagarna har hjälpt till mycket, känslomässigt!
Med rätt människor runt sig, solen och många skratt så kommer man långt, TACK♥

Den energi som infunnit sig sista dagarna har ju resulterat i en hel del nytta ;)
Jag har ÄNTLIGEN fått ett trädäck, som jag längtat efter det, nu bara myser jag av att öppna dörren å gå ut där på morgonen. Det saknas bara utemöbler... Jag är ju lite kräsen oxå, VITT vill jag ha!!!
Men det kommer väl nåt så småningom, till bra pris me kanske, eller förhppningsvis iaf.

Det har blivit en hel del blommor planterat oxå, ÅHHH vad det värmer i själen, inredningsbloggen är uppdaterad!

Så nu känns det som att får allt bara fortsätta såhär och att man kan tackla motgångarna lite bättre så hoppas jag på att snart vara nära mållinjen!!

Nu har jag just gottat i mig en äggamacka å en kopp kaffe och ska njuta av lugnet i soffan innan kudden kallar på mig igen, en av mina närmsta vänner ;)

Glöm inte att ta vara på varje dag♥ STOR kram på er där ute!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0