Stora tjejen <3

Solen börjar spricka fram mellan molnen även idag, åh va härligt!!

Ska försöka hitta alla krafter att njuta av det i eftermiddag.

Men nu blir det en förmiddag på soffan, vila,vila,vila å så vårdc klockan 13, jag vill bli pigg nu ju!!!

Idag är jag extra stolt* över min "lilla" stora tjej ;)  Hon skulle lämna tutten å nanen hemma idag,
-Jag behöver inte den när jag vilar på dagis, sa hon.
Åh va duktigt tycker mamma♥

Man måste uppmuntra alla små framsteg dom gör i livet, alla steg är stora för dom.
Vi har ju alla varit där en gång i tiden... å tänk att skiljas från den största tryggheten man har...

*Tutten å nanen *....

Många pussar, kramar och mycket uppmuntran blev det :)

Tjoho soffan here i come :)  Tjingeling!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0