Urk!!

Nu va de visst ett par dar sen igen.... det är ju inte så de ska va, men så blev de :)

Tiden bara rusar fram, vad gör man med dagarna egentligen?!....

Ja,ja igår va de storstädning på schemat och diverse ärenden.

Ja lämnade Fridis till kusinen en sväng igår, till saken hör den att pappan är hemma föräldraledig å har fullt upp med ett barn... ja då lämnade snälla jag av ett barn till....ops, inte så snällt kanske...
Men han sa att det hade gått bra,Frida va så nöjd!!
Hoppas inte att ja körde helt slut på han!

Jag tycker det är helt underbart med fäder som vill vara hemma föräldralediga mer än de där 10 dagarna i början. Visst nu är det ju så att det säkert många ggr hänger på ekonomin...
Men jag tycker att vill man så går det, man får väl lära sig att leva efter den inkomsten?! eller?

Tyvärr så funkade det inte för oss att Rille va hemma me Fridis, han var just då ny på ett jobb och det var ju inte riktigt läge för att begära föräldraledighet...
Men om de blir fler så vill jag absolut att han ska kunna ta del av det ;)
Barnet är ju lika mycket mammans som pappans!

Har fått till en klippning idag :) det var länge sen, men alltid lika kul!
En granntjej var det idag, hon verkade nöjd. Jag klipper, färgar, slingar gärna så säg till om ni önskar hjälp!
Observera att jag inte har utbildning utan är endast självlärd efter att fixat med mångas hår under åren.

Nu myser jag å Fridis under ett täcke i soffan, lika bra att hålla sig inne när det blåser full storm ute!!!

Tyvärr har jag åkt på nån elak bacill, hostig, ont i kroppen å frusen... :(
Urk, ingen höjdare alls, har laddat upp med Ipren, Alvedon, Cocillana å nässpray...
Ramlösa, te å glass... ja nu beklagade jag mig lite, men lite synd får man väl tycka om sig själv när det känns som man snart hostar upp lungorna...snyft*

Blir en TIDIG kväll ikväll!!!

Ta hand om er där ute å va rädda om varann♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0