Bio soffan <3

Godkväll på er!

Här ligger vi sen en stund tillbaka nedbäddade i soffan, lovely ♥

Strax innan tösen föddes så skaffade vi oss en sån där "biosoffa" med fällbara sitsar...

Kan bara tala om att jag ÄLSKAR den och att det är nog det bästa vi införskaffat,
dessutom är den i skinn å det är ju väldigt behändigt att kunna torka av!

Men jo visst..destå skönare soffa, destå mer tid i den ;) Men va gör de när man har en underbar dotter som älskar lite mys tid i soffan under ett täcke med mamma, framför en bra film...me like♥

Denna familjen fick äran att ha en ledig Fredag tillsammans idag, händer verkligen ALDRIG, så denna var verkligen uppskattad, å vi har tagit vara på alla minuter!

Känns ju rätt skönt å vakna imorn å känna att det "bara" är lördag.

Men vi va rätt puckade innan...skulle till Ikea å införskaffa det nya köket, efter att vi avnjutit en helt utsökt middag hos underbara svägerskan å bästaste Ebba... Väl uppe så har vi glömt ALLA papper hemma...

Jaha,kanske inte e meningen att ja ska få ett vitt kök???!!!

Kan man bli mer irriterad på sig själv då eller...va fick man hjärnan till???!!!
Inte tänka å minnas iallafall!!!

Men som plåster ¨på såren så shoppade jag lite till mig å snuffan ;)
 ja,de blev Hello Kitty grejer till henne :D

Mamma fick en ny top å smycken från Ur å Penn som ju har massa rea, nöjd = JAPP!!

Nu ska vi som sagt bara slappa å mysa å ladda nya batterier till imorn.

KRAM, KRAM!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0