Bra mamma?!....

Jaha då va de Fredag igen... Å dagis är stängt....

Kände för att ta vara på denna lediga dag och unna min tös riktig egentid å göra nåt kul me mamma..;)

Men va kan man göra för kul i denna stan?....kan inte komma på nåt...

* Monkeytown, (dyrt å knökafullt me folk)
* Rosenlund, ( alldeles för kallt)
* Norrahammar ( skitigt, men varmt)
..................................................................

Så va finns det mer?, Förslag tack!!!

Ibland känner ja verkligen hur ja typ "försummar" snuffan...

-nej mamma har inte tid nu, måste diska, laga mat, tvätta, ringa den...

JA USCH Å FY!!!
     Idag vill ja ha kvalitetstid med den ja älskar mest i världen ♥

Men först vankas en "drink" på C-vitamin å pressad vitlök....EUH, men de hjälper oftast!

Så ni får va på er vakt om ni springer på mig idag, har inte den bästa parfymen :)

Kram på er!!



Kommentarer
Elin

Jag tror Inte du försummar lilla Frida. Alla har det väl så, o så har det varit i alla tider. Men jag vet känslan - har den ofta själv...Jag tror inte Frida bryr sig så mycket om var ni är och vad ni gör så länge ni är tillsammans. Åk en sväng o fika - låt henne få välja det hon vill ha och sitt o prata, ta en sväng till lekplatsen på A6, den liknar väl Monkeytown - fast gratis o i liten skala. Eller åk upp på Ikeas barnavdelning. Det brukar mina barn gilla! Hoppas ni får en mysig dag!

2011-02-11 @ 11:17:22
Ia

Tack söta du ;) De blev några av dina tips å de bara lös i hjärtats ögon, såååå nöjd!!!

Kram på er

2011-02-11 @ 21:05:08
URL: http://iastankar.blogg.se/
Helena

Fina ia, du är ju världens bästa mamma som Frida kan ha! Sänk kraven på dig själv.. Men mysigt att ni fick en sån bra dag tillsammans! Hoppas VERKLIGEN inte att det var Ebba som smittade dig med någon förkyldningsbacill! Stor Kram från svägerskan :)

2011-02-12 @ 16:51:11
Ia

Åh söta svägerska <3 TACK!! De blev en mysig dag ;)

Jag överlever lite Ebba bacciller om de nu va hon, ingen fara jag lovar. Tack för senast, kram kram!

2011-02-12 @ 18:48:53
URL: http://iastankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0