Carpe Diem...

Carpe diem....ordet för denna dagen♥

Ja det gäller att fånga dagarna ibland, känner att jag har lyckats me det idag, å det värmer mitt hjärta!!

Har haft en helt underbar dag idag med mitt lilla hjärta, började dagen i soffan med täcke, kudde å en film ;)

Bestämde mig sen för att låta princessan få bestämma denna dag...

Vilket resulterade i att vi begav oss till en lekplats å efter det Mc Donalds, å i happy mealet hittade hon en Hello Kitty :) Snacka om en super lycklig tös...de bara lös i ögonen på henne!!

Sen säger hon - Åh va mysigt vi haft idag mamma♥ Det kändes obeskrivligt gott i hjärtat, då kände jag mig som en bra å lyckad mamma.

Väl hemma så avslutade vi eftermiddagen med ännu en film i soffan, sååå mysigt!!!

Nu är vi samlade hela familjen, härligt när man ser glädjen i Fridis ögon när "idolen" storasyster kommer hit ;)

Tyvärr så är det inte mycke mer än soffan som gäller för mig ikväll, på kvällsschemat står...

* Frossa
* Halsont
* Svidande näsa
* Trötthet

En helt underbart lyckad Fredag kväll helt enkelt!!
Jaja va e väl en bal på slottet.....

Ikväll sänder jag kärlek å varma tankar till mina 4 änglar i himlen

♥Mamma
♥Farfar
♥Hanna
♥Mormor

Ser en vacker stjärna på himlen å tänker på er, saknar er!!

Carpe Diem♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0