En morgon på akuten!

Jaha denna dagen börjades på akuten...oförklarlig magsmärta...kan va gallan...Å hur kul va det då??!!
Blev hemskickad me kramplösande tabl å skulle komma tillbaka om de inte la sig inom 2 dagar....

Helgen närmar sig med stormsteg, en helg som innebär lite av varje,

♥Trevligt besök

♦God mat

♣Tidiga mornar

◊Nervositet

På lördag ska ja träffa mammas syskon som ja typ inte träffat på MÅNGA år....lite smått nervöst,
ska ju inte träffas under de roligaste omständigheterna heller...ska tömma mormors lägenhet...
Men de måste ju göras det me!

Vår goa Lisa ska komma å bo hos oss i helgen oxå, den stackarn ska jobba hela helgen...å måste få vila lite när hon kommer hem...inte så jätte lätt me en 3 åring i huset ;)
Som dessutom är helt ÖVERLYCKLIG över att kusinen kommer:D


Älskar verkligen när det är helg och hela familjen är samlad♥

Men nu ska jag glo på Svensk Maffia å sen blir de att krypa ner i bingen, me like ;)

See you!!!






Kommentarer
Elin

Men vännen då... Vad jobbigt du har det. Hoppas du mår bättre idag! O att du har tillräckligt med kraft att orka med helgen! KRAM PÅ DIG

2011-02-04 @ 14:14:18
Ia

Tack Elin, behövde den kramen nu <3 kram tillbaka!

2011-02-04 @ 20:53:00
URL: http://iastankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0