Ingen ork idag!

Vart tog all kraft vägen...?!

Den känns som bortblåst efter gårdagen...

Onsdag 16/2 2011 den dag då det var dags att ta farväl av mormor♥

Det var mycket fint, väldigt tungt och många minnen.... Men jag hoppas hon blev nöjd!!

När jag kom hem igår å alla spänningar släppte så gick bara all luft ur mig, hade nog spänt mig en hel del,
är väl ganska normalt vid sådana tillfällen.

Min kropp skriker just nu efter MASSAGE och SÖMN!!!!

Får väl se om ja kan lyckas fjäska till mig lite knådning av nån vänlig själ för plånboken tillåter inte riktigt ett besök hos en massör nu...*snyft*....

Ha nu en skön dag alla, det ska jag ha på min "inte göra ett skit dag"...;)

Tack för att ni finns å ser till att jag står upp♥  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0