Inredning <3

Åh har ja nämnt att jag ÄLSKAR inredning!!!!

Va roligt detta är, å är man nöjd så e de ju till och med roligt att städa ;)

Fyndade en "förvaring/sittbänk" i ek för några dar sen, som klippt å skuren till vår hall.

Över den blev det en vit hylla med MASSA ljus på....älskar ljus oxå♥

Alltså inredning värmer verkligen själen å får en att må bra, TERAPI tycker jag!

Men bara om det är när man känner för de och har tid.....

Inte IDAG när huvevärken tagit befälet...

Jo då får karln i huset ett idiot ryck å börjar riva ner tapeter å SKÅPSLUCKOR...

Ni läste rätt...han började riva ner köket, bara sådär...Jo nu ska de bli vitt sa han, CHOCKAD, ja NÅGOT!!!

Jaha, men va händer nu då stog ja å sa något uppgiven, shit vilket projekt de blev...

Å nu går ja å kikar på röran å bara suckar, va de ser ut!

Så gärna inredning, men bara när man känner för de helst, men får väl inte inte klaga, får va gla för ja har en karl som det ibland ;) är lite tag i istället :D

Nu ska ja bädda ner mig i soffan under en filt å mysa å hoppas på lugn å ro snart♥

Puss på er!!!





Kommentarer
Helena

Känns verkligen som vi syskonlikhet där när det gäller att städa och plocka.. :) Mmm inredning är trevligt värre. KRAM och hoppas du vaknar med huvudvärksfritt huvud imorgon.

2011-02-13 @ 21:54:57
Ia

Japp huvevärksfritt än så länge!!

Har sovit på saken om köket...å jo visst e ja lite sugen jag me...

Skulle bli så ljust å fint <3

Har ju kommit in i en VIT period, när de gäller inredning alltså :D

Skönt att man har en pedant karl iaf, även om ja får lite panik när virvelvinden drar fram ibland...

Det är ABSOLUT ett syskondrag, ett som e säkert!!!

Men ja tycker om er såååå mycke fast ni e pedanta ;)

Kram kram!!

2011-02-14 @ 10:11:50
URL: http://iastankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0