Soliga måndag <3

Idag hade solen gått upp innan vi kom upp ur sängen, HÄRLIGT!!!

Kunde inte motstå att börja dagen med en skogs promenad efter attt ja kört lillan till dagis.

Snacka om lycklig dotter som fick åka dit idag, jo det är ju skönt att hon trivs så bra ;)

Borde ju ha typ hur mycke energi som helst idag....men den e på botten....å ja har inget spö!!!

Lyssnar på rixfm...å skrattar gott om vad barn kan säga bara så där,

*Mamma när jag blir stor vill jag också ha så långa tuttar som dig...

*Men pappa, du har ju sagt att man inte ska äta för ofta på Mc Donalds, att det inte är nyttigt...
Dottern pekar på en kraftig tjej å säger högt: -Ska hon verkligen äta här då....

*En familj går på bussen å mamman säger, 1 biljett för mig och 1 för dottern.
-Ok, hur gammal är sonen då? - Han är 6år svarar mamma... -NEJ utbryter sonen,jag är 7 år...

*En son går på stan när de möter 2 utländska tjejer med sina huvudbonader,
-Pappa titta, påskkärringar....

Oj va ärliga barn är ibland alltså, har skrattat gott en stund nu, jag har just en sån dotter som bara säger rakt ut!

Ja minns när vår stora tjej va typ 5år å vi handlade på mitt jobb å mötte en dvärg,
-Titta Ia, va liten han är... Säger hon och pekar på han....

Nehe här har inte jag tid att sitta längre, dags att masa sig in i en dusch å ta bort trollet :)
Sen hämta hjärtat igen, de här förmiddagarna bara rusar iväg ibland.

Kram Kram!!!


Kommentarer
Helena

Ha ha klockren kommentar av Hanna!

2011-02-22 @ 14:43:56
Ia

mmm bara lite pinsamt, är dessutom en "stammis" hos oss... men han bara skrattade!!!

2011-02-22 @ 16:25:00
URL: http://iastankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0