Karlar!!

Dessa karlar....eller ja min iaf, SNARKAT som en gris inatt....å kan man sova då, NEJ!!

Har hittat öronproppar i garaget nu som ska in ikväll, herregud kan inte sova brevi nån som drar timmer i flera timmar.

-Är de okej om ja ligger kvar å tar sovmorgon idag frågar han lite fint när Frida vaknade kl 7....

-Mmmm visst!! Du som sovit sååå gott inatt behöver ju lite mer sömn...SUCK!

Kom han ner kl 9 å sa, -Fan va gött, känner mig utvilad nu....jajamensan!!!

Ska banne mig försöka lära mig snarka :D

Så det så!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0