Kärt besök!

Hej hopp!

Har haft min syster på besök sen i onsdags, mys pys!!

Vi har så roligt ihop, hon är som min systerdotter,kompis,syster....ja allt på en gång :)

Å vi kan göra så sjuka grejer ihop...

Igår fick vi för oss att vi prångt skulle ha "sista ordet" båda två....fast det va genom att dra in i näsan...

Ja ni hör ju bara hur sjukt de låter, men åh va vi garvade!

Å när vi e ute och kör kan de mesta hända, tex så kan växelspaks knoppen en förmåga att lossna då, snopet när man sitter med den i handen ;)

Vi är också rätt duktiga på att köra fel...ja,ja nu vet ja att inte blir så förvånade, det är ju jag!!

Ja,ja vi har varit med om sååå många roliga incidenter å ja hoppas på massa fler.

Nu har hon gått å lagt sig min "3e" dotter som ja också kallar henne...stackarn ska upp å jobba 02.45,
inte direkt avis...men starkt av henne.

Har lovat henne att vi ska försöka va tysta så hon kan sova, så ja kämpar föbrilt med att få allt från barn till tv å till karl att dämpa sig lite... INTE LÄTT, ja vet ;)

Kram på er!!



Kommentarer
Micke Mollet

Hej!

Som att säga bättre sent än aldrig, skall fösöka hänga med o kommentera.

Micke

2011-01-14 @ 21:50:07
Cissi

Hej Stumpan!



Kommer absolut o följa din blogg...kramen

2011-01-14 @ 22:53:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0