Missuppfattning!!!

Jo de e möjligt att mitt inlägg igår morse lät negativt....men riktigt så var det inte....

Klart att jag inte riktigt såg fram emot alla måsten....

Men de måste ju göras oxå!!

Va inte riktigt meningen att låta så negativ, ja e ju inte en så negativ människa egentligen ;)

Ja,ja ny dag å nya tag....<3

Fick en fråga ang tabl... Mot panikångest är dom!

Annars är jag VÄLDIGT mot tabletter å ja tror inte på piller!!!

Samtal, stöd, goa anhöriga och vänner är det jag tror på <3

Å det är precis vad jag har, KRAMAR!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0