11+6....

Torsdag 24 Mars 2011

Ja den 24 Mars är inte vilket datum som helst... För oss är det MYCKET speciellt♥

Idag firar vi 11år tillsammans och 6 årig förlovning!!

Oj vad tiden går fort... är det såhär man märker att man är gammal??!!...

Det har varit 11 underbar år och jag hoppas att det blir många fler, Tack älskling!

Det har varit berg och dal bana till och från men det har gjort oss starka tillsammans!

Var i staden på förm och köpte 5 super fina vinröda rosor till mitt hjärta, och för att fira detta hade jag bokat barnvakt nästa Fredag och middag på mysig restaurang.... myspys.

Å när älsklingen kom hem så sa han, -Du imorn har jag skaffat barnvakt så ska vi göra en sak....

Jaha, kanske har vi tänkt samma tanke?! Återstår att se då.

Känner mig lyckligt lottad att ha en karl som han, visst alla karlar har väl ibland sina störande sidor, men
han får mig att må så bra, han får mig att le....

Det är han jag vill leva med♥ Älskar*

Stor kram på er där ute!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0