3 ofattbara år...

Söndag 13/3 2011

Ja för 3 år sedan låg man på förlossningen å kämpade...
Tiden på förlossningen kändes som en evighet,
men hur kämpigt det än var så var det värt varje jobbig sekund!!

Imorgon för 3 år sedan klockan 17.52 föddes vår underbara lilla Frida♥

Detta obeskrivliga ögonblick när hon lades upp på mitt bröst och man blivit mamma, WOW!!!

Så imorgon blir hon alltså 3 år, oj vad tiden springer iväg,helt ofattbart.

Hon har firats för fulla muggar här i helgen då vi har STORA och utspridda familjer, halva skaran avklarad.
Åh va mysigt vi har haft, TACK alla♥

Massa fina presenter, hon är såååå nöjd!

Ett stort paket dök upp oxå... En cykel ;) en 2 hjuling, WOW!
Det var häftigt tyckte Frida, så nu har vi varit ute och cyklat igenom ALLA vattenpölar som typ går att hitta på vårat bostadsområde, ja,ja vad gör väl lite vatten...

Imorgon är då den stora dagen, men den ska firas i lugn och ro, bara vi å massa paket :D

Ställt larmet på 06.00 så vi hinner sjunga för henne å ge frukost på sängen innan pappan åker till jobbet,
det är ju just så det ska vara!

Tack igen alla för en underbar helg som värmde långt in i själen♥

Massa kramar till er alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0