Glassigt värre;)

Ha,ha har ont i skrattmusklerna nu!!

Vilken go unge jag har alltså♥

Jag hör ett plask och ett "ojdå" från vardagsrummet....

-Men va händer här då säger min mega pedanta karl?!

-Men ja åker bara skridskor...;) Svarar Frida jätte lyckligt efter att hon tappat glassstruten på golvet och fått vara själv med det en stund....

Sagt å gjort, glass på halva vardagsrums golvet, å en lyckligt kladdig unge♥

Ni skulle sett lyckan i hennes ögon :D  Och hennes olyckliga far....ha,ha

Men vad gör väl det, de finns ju städgrejer!!!

OCH man måste ju få roa sig som barn, kladda å ha sig, det är ju spännande :D

Nu ska jag inta soffläge igen å mysa me mina hjärtan!!!

KRAMAR!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0