Hallå, vilket ös ;)

Så säger Katten Gustaf i en av filmerna, brukar vara en återkommande replik här hemma ;)

Jaha då har lilltösen haft sitt första barnkalas idag :D , 3 dagiskompisar och 2 bb kompisar, får vara glad så länge de nöjer sig med att bjuda bara några.

Men va roligt dom hade, alla verkade nöjda och inga tjafs uppstod, duktiga barn!

Förberedelserna börjad 07.30 imorse, då ville Frida garnera tårtan... jajamensan, upp å hoppa.

Sen tjatade hon konstant från 08.45, kommer dom snart.... tror nån va lite nervös...
Så kom dom då äntligen ;)
Självklart började hon med paket öppning, många fina paket, tack alla!

Just de, agera lektant oxå... inte min bästa sida kanske, men fram med fantasin så gick det oxå.
Va tyst det blev när dom satte sig vid bordet... kakor, muffins å tårta och typ allt i choklad för vi är ju såna
CHOKLAD ÄLSKARE :)))
Verkade populärt iallafall!!!

Det märktes på Frida att hon bara mös av att ha alla goa vänner hos sig, det riktigt sken i ögonen.

Mitt i en lek kommer Frida på att vi skulle ju ha fiskdamm oxå, hade ju tänkt ta det strax innan alla skulle hem som en liten avslutning... godismonster ;) men det var ju hennes kalas så hon fick självklart bestämma!
Jaja upp med ett lakan så fick man leka fisk oxå!!

Alla verkade nöjda å glada, leksaker utspridda, men vad gör det, ser det som ett tecken på att dom hade riktigt roligt!
När kalaset va slut blev det en stund ute i den underbara solen som tittade fram idag =) Lovely*
Tänk vad solen gör för själen, det tackar vi för och ser fram emot nästa gång!

Nu sover mitt lilla hjärta så gott på soffan och jag ska nog snart göra henne sällskap, tänkte ladda upp bilder från kalaset så ni får se hur nöjda de var ;)

Ha en underbar Lördag kväll alla goa läsare och TACK för att ni följer mig♥


Kommentarer
Elin

Tack igen för ett mysigt kalas! Ja, mina ungar verkade också helnöjda - ville ju inte gå därifrån. Och supersmarrigt fika var det mé! Vi älskar också choklad!!! KRAM

2011-03-22 @ 20:49:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0