Hemma :)

Inatt har vi sovit, åh va gott de va!!
Oki, ja ställde larmer 01,03 å 06 för att kolla Fridas andning å feber... men däremellan har ja sovit.

Orolig mamma... bara lite då, men kanske inte så konstigt när det är andningen det gäller?!

Kl 10 var vi inne igen iallafall, Frida kändes ganska pigg å läkarn var rätt nöjd efter att lyssnat på bröstet, det verkar som att hennes kropp försöker reparera detta själv.
MEN lite galen blir man.. inga prover togs, det var ju bestämt att CRP  skulle kollas idag igen,
det skulle ju vara lite avgörande ifall det hade stigit!
Men ny läkare å sköterska, en STRESSAD läkare dessutom...
Detta kändes ju inte helt bra, men man får väl lita på dom då...

Ja,ja vi fick åka hem iallafall å givetvis var ju detta skönt, men vi skulle komma in igen om hon blev sämre!

Tyvärr har tempen stigit lite nu, men inte så mycket.
Hon ligger här på soffan nu å tittar på Princess film, vila är ju det bästa nu, rätt mysigt faktiskt ;)
Desvärre blir hon lite sur på mig för att jag stör henne i tittandet var 10e minut och tjatar på att hon måste dricka... Sedan kl 20.00 igår har vi bara fått i henne runt 150 ml vätska... INTE SÅ BRA!!!

Detta va ju oxå nåt vi skulle hålla koll på och kämpa med.

Vill inget hellre än att hon börjar repa sig nu så vi slipper vara stammisar på akuten...

Nu ska jag göra henne sällskap i soffan, myspys!!!!

Va rädda om er kära läsare å tack för att ni följer mig♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0