Kaos på hög nivå...

Ja här hemma är det kaos på hög nivå idag...

Frida är mycke piggare...skönt,men vad resulterar det i...

Jo att hon är jätte pigg och orkar typ allt, själv ligger ja på soffan och orkar typ inte säga ifrån ens, bra mamma!

Hon har redan,

*Hoppat i soffan och dykt
*Lyckats sparka ner en prydnadssak som gick i 3 delar
*Degat med trolldeg och fått de överallt
*Fått tag i mjölpåsen och använt till degen
*Använt mjölet till att kleta in på kläderna...
*Rivit ut halva garderoben i jakt på nya kläder...

Ja,ja söt och underbar ändå♥

Känns som hon kommer lyckas vända uppåner på huset innan far kommer hem idag!!!

Men det ska bli skönt när han kommer hem och det äntligen är helg så jag kan få ta hand om min värkande kropp, jäkla influensa...

Hoppas att ni alla får en skön helg!

Pussar å kramar från soffan ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0