Lilla jag <3

Blev visst ännu ett inlägg idag... Skönt att rensa hjärnan å hjärtat lite...

Ikväll känner jag mig som "lilla jag"...

Känner mig tillbakadragen, tystlåten, lite ledsen och ensam!

Men jag är ju inte ensam, har ju båda mina <3 an hemma...

Har bara inte orkat sitta och vara social med dom.

Efter dagens alla ärenden och samtal så behövde jag vara för mig själv, vila hjärnan på nåt.

Då plockade jag fram målningen och la min energi på det, ve skönt det är att sitta där i sin egna lilla värld,
koppla bort allt annat å stänga in sig för en stund...

Jag är så koncentrerad att jag inte kan prata när jag målar, det är verkligen balsam för själen♥

Just nu håller jag på med ett projekt till en vän och jag hoppas att hon kommer bli nöjd ;)

Känner att det varit så mycket intryck, tankar och funderingar idag och jag är säker på att jag känner såhär ikväll, men nu kallar snart kudden och vi blickar framåt mot en ny dag.

Förhoppningsvis en dag med ny energi, kärlek och mod!

Kan aldrig säga det tillräckligt mycket, TACK till min familj, mina goa arbkollegor, mina vänner för att ni finns för mig och hjälper mig att klättra uppåt, ni är GULD värda♥

Puss å kram på er!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0