LOPPIS here i come!!

Hade jag glömt bort att man ställde om klockan inatt eller??!! Jajamensan...
Så när gick jag upp idag??...jo HALV ELVA!!!
Hjälp, vet inte när jag sov så länge sist, men gött va de ;)

Med tanke på att man vaknade till ett så underbart solsken så gick det inte att motstå att röja ute.
Bort med alla vinter leksaker å fram med utemöblerna, så härligt!
Frida var också med ute en stund men orkade inte så mycket så hon gick snart in igen, men lite friskluft blev det iallafall, första på 4 dagar...

Sen bosatte jag mig i garderoberna eller ja skamvrån kanske man skulle kalla det...
Det är ju skamligt när man hittar kläder som fortfarande har prislappen kvar och som man aldrig kan tänka sig att använda eller som helt enkelt legat och blivit försmått...
Å när man tänker efter på hur många ggr man står där och säger, - Jag har INGET att ha på mig!!!
Ja,ja granntjejen blev rätt glad över lite kläder iallafall, kul när man kan ge till nån annan.

SKOR... Ja jag har ju en STOR förkärlek till skor, kan aldrig få nog!
Men nu hade jag 2 kartonger med skor från mig och barnen som legat länge nog att jag insett att vi inte kommer använda dom... Men dom är använda några ggr iallafall ;)

Nu är det så att jag brukar skänka kläder så fort det blir nåt utrensat, men denna gången handlar det om 5 kassar kläder och 2 kartonger skor så jag tänkte göra ett försök att tjäna lite på dessa och stå på loppis.
Jag gillar verkligen loppis alltså, man kan ju fynda så mycket kul och nu hoppas jag att personer kan fynda av mig den 10 April på gamla teatern i Huskvarna, kl 10-15... Välkomna :)

Avslutade em med att vi skulle åka till stan och Ikea för att köpa lite fler handtag till köket, åker förbi biltema och tänker, men inga bilar... ÅH JUST DE, har ju glömt att ställa om klockan i bilen eller...
JAPP det hade jag, inga bilar = klockan är ju 16.55 å när stänger Ikea... jo 17.00, suck va trött ja blev på mig själv då!!! Ärligt atalat så känns det som jag inte har koll på nåt nu efter dessa tuffa dagar med Frida...

Men,men nya tag en annan dag för här ska nu slöas i soffan framför Bachelorette♥

Ha en härlig söndag kväll vänner!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0