Nytt hem!

Hej hopp, FREDAG ;)

Ja nu är det äntligen helg, som vi har längtat!!!

I helgen ska jag få ha en del av mina nära å kära här hemma ♥ underbart!

I veckan hände det grejer... JAAAAA vårt gamla kök åkte ut i garaget och det nya är uppe, WOW...

Är såååå nöjd, vitt,vitt,vitt helt underbart ju!

Men nu hann jag ju oroa mig över att vårat gamla kök skulle få ligga i garaget ett tag å få samla damm....

Vore ju dumt att det skulle få ligga där helt övergivet...

Då ringde en räddare i nöden :) På söndag får det en ny ägare, JIPPI.

Det är ju lite svårt att skiljas från grejer som ändå är rätt ok fortfarande...knäpp?! Ja lite bara...

Nu ska jag å Fridis göra Hello Kitty tårta, kl 18 ikväll går första kalaset av stapeln!

Vi ses! KRAMAR



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0