Prövningar!!

Hej på er!

Ursäkta att det var ett tag sedan, har haft en hel del den sista tiden, så detta har tyvärr inte blivit prio ett....

Vilka prövningar man ska utsättas för i livet alltså... en del enkla som även kan va bra!

Men idag... Jag mår uruselt, å så har jag en sjuk dotter här hemma... vem ska det va mest synd om?!...;)

Nej då, skämt å sido, men va jobbigt det är att må så här och veta att man måste orka ta hand om liten också.

Pappan började ju som sagt på nytt arbete i Tisd så ja känner inte att han kan va hemma, och jag tror inte att någon annan är så sugen på att vara här heller då det verkar vara nåt magvirus vi fått...BLÄÄÄ!!!

Denna veckan har bestått av sjuk dotter, sjuk katt mm, så reservkrafterna är inte så många tyvärr...

Trodde verkligen på fullaste allvar att vi skulle behöva avliva katten, han va sååå dålig, så trött å hängig och ont i sitt ena ben, vi ställde verkligen in oss på det, så hemskt!
Men idag när vi vaknade så va han hur pigg som helst igen, äter mat å dricker, går helt obemärkt å myser/spinner igen, helt underbart ♥

MEN jag har tagit mig igenom det och ska ta mig igenom detta me ;)

Tycker lite synd om mitt ♥ a bara som satt en kväll förra veckan och gjorde JÄTTE fina kort, som hon skulle dela ut till dagis kompisar som inbjudningar till sitt 3års kalas :D

Hon blev ju ganska ledsen när jag insåg i Tisd att hon inte kunde gå till dagis, pluttan, det som va så stort för henne! Ja,ja får bli att dela ut de nästa vecka.

Idag har vi verkligen mamma-Frida tid... på soffan, framför filmer ;) Mys pys!

Dags att ta plats under täcket igen!

Massa kramar 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0