Visa, våga men få inte ett bryt!!

Ja ungefär de orden har jag stöttat mig på idag!

Har suttit i möte med f-kassan idag, enligt min KBT behandling så var det som att sitta brevid en
Sabeltandad tiger....
Man blir rädd, känner sig liten, vågar inte prata och vill bara fly...

Men jag överlevde, och det är just det KBT:n går ut på, att man utsätts för jobbiga, otänkbara situationer som får en att må dåligt, man får panik, men man upptäcker att man inte dör och då kommer inte panikångest attacken...

Det är verkligen så att panikångest går att bota helt, och det går helt utan medicin!!!

Men man måste sköta KBT:n och tro på den, jag rekommenderar verkligen detta.

Jag överlevde den sabeltandade tigern, och solen är inte fyrkantig ;)

Det känns rätt ok efter dagen och planeringen som gjordes, nu hoppas jag bara att den håller oxå!

Helt slutkörd efter dagen nu bara men en stund i soffan nu, sen blir det att tillaga lövbiffs gryta till
min stora älskling kommer hem till oss igen♥

Om det finns intresse av KBT å vad det är/ hur de funkar, så kan ja lägga ut om det här?!

Glöm inte att vara rädda om varann och det ni har!!!

KRAM♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0