Att man kan lära sig så olika...??!!

Jaha då har man varit hos läkarn ännu en gång denna veckan....suckar högt!!!

Den kvinnliga läkarn jag hade i Onsdas tog massa prover och sa att det var min IBS, hon ville även skicka remiss

på röntgen galla. Hon såg inget på proverna utan skrev ut Diklofenak åt mig som smärtstillande och hoppades att det skulle ge med sig, om inte annat så skulle jag söka igen....

Åkte hem,har knaprat mina tabletter som jag blev tillsagd, men ingenting hjälper....

Efter 4 sömnlösa nätter å knappt nåt ätet på dessa dagar så börjar jag känna mig trött och matt,

så jag ringde till vc för att prata med dom idag och fick direkt en tid!

Denna manliga läkaren som jag fick sa sig tro att det absolut inte var gallan utan istället magsäcken....

Å att jag ABSOLUT INTE skulle ta Diklofenak!!!!!!!

Det var inte bra för magen och retade bara ännu mera.... jaha...

2 läkare, som förm gått samma utb för å bli läkare... vem har då rätt??!!

Återstår att se....

Så nu är jag hemma igen nystucken, och med nya mediciner IGEN!

3-4 dagar trodde han med dessa mediciner, får hålla alla tummar nu, för nu vill jag sova och kunna äta.

Passar på att lägga mig å sova lite nu innan familjen dundrar hem från jobb å dagis.

Trevlig solig Fredag på er alla♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0