Hur mycke tårar kan man ha....

Sitter här i min ensamhet och tårarna bara rullar ner för kinderna....
Usch, mammas lilla hjärta va så leden när ja lämnade henne på dagis idag♥
va ont det gjorde i mitt hjärta, kände att tårarna kom när jag stod där å inte mår hon bättre av att se dom så det var bara att kvickt vända på klacken och gå därifrån!
Jag brukar vara väldigt noga med att tala om att jag går, pussa,kramar och säga hejdå, det känns bäst tycker ja.
Många säger att man bara ska gå, men den teorin passar inte mig.
Jag vill ju att hon ska vara införstådd med att jag går, att jag inte står kvar i hallen när hon kommer tillbaka,
det är ju inte meningen att hon ska undra vart mamma är....
Det är inte så att jag daltar på nåt sätt utan jag tittar henne i ögonen, pussar å kramar henne och säger, nu går mamma, ha så kul idag så ses vi sen...
Men idag?!... Hon bara klängde sig fast på mig och grät, nej mamma, -gå inte!!!
Usch det va så himla jobbigt,lipat hela tiden nu efteråt.
Varför var det så idag? Va hon trött? Hungrig? PÅ väg å bli sjuk?
Hon trivs ju så himla bra på dagis och vi känner oss ju så trygga med dom.

Ja fy, det blev en dag av tårar!!
Å inte känns det helt ok att jag inte hinner hem innan hon somnar ikväll heller....
Visst man kan inte va överallt å ingenstans, men ibland önskade ja så mycket att jag kunde få vara hemma med henne ALLTID, bara skämma bort henne med kärlek, ta dagarna som dom kommer.

Får väl försöka samla mig inför jobbet, kan ju inte komma ner där alldeles rödgråten!

Hoppas att ni alla kära läsare får en helt underbar dag ute i solen♥

Ha det så gott till vi ses nästa gång ;)

KRAM!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0