Pepptalk!!

Underbar lördag morgon, sol och nästan klarblå himmel!!

Då önskade man ju att man kunde säga wiiii å må kanon.... inte så direkt, men möjligtvis lite bättre efter de

nya medicinerna... vågar inte hoppas förmycket...

Men igår fick jag iallafall tid att sätta mig ner och prata lite med den grannen jag skrivir om tidigare

som jobbar med nikken magneter och som är terapeut/massör.

Hon är väldigt duktig på mat, hälsosam kost?! Ja de är ju inte riktigt min starka sida, men nu vet ja

lite mer, å inte låter det gott direkt...men men, bara att stå ut!

Vi gjorde ett intressant test oxå, gick ut på att man i en bok skulle svara på massa påståeenden,

hur pass de stämde in på mig eller inte...

utifrån det så fick man fram om man var en Kapha, Vata eller Pita,

olika sorters element eller hur man nu ska förklara det.

Då kunde man sen iallafall läsa om sig själv i boken och se bland annat vilken mat man bör

undvika, vad man bör äta mer utav, hur man är som person, vilken kroppsbyggnad man har....

Ja säkert,de va skithäftigt!!! Jag va iallafall Vata/Pita,

Fick lika mycket utav dessa, å jag kan säga att detta stämde verkligen in på mig!

Sånt här tycker jag är så intressant, kan läsa sånt hur länge som helst.

Prova ni me om ni kan, borde gå att googla fram sånt test kanske??!!

Ha en underbar dag å var rädda om er♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0