TRÖTT å SPÄND!

God Lördag kväll!!!

Eurovision och allt :) HEJA Eric♥

Så himla trött idag,sovit runt 3 timmar totalt inatt... JA Frida har krånglat!

Men det är synd om henne, hon har krånglat typ varje natt denna veckan å typ haft magknip.

Natten till igår blev lite jobbigare så hon fick va hemma från dagis.

Natten till idag har varit på fruktansvärd!!!

Men det är ju jobbigast för henne såklart, stackars mammas hjärta.

Efter 2 timmars konstant skrikande och gråtande kom rille upp med henne till mig imorse, då hade hon

såååå ont å kunde inte dra upp benen utan smärta...

Dags att ta det på allvar, blev en resa in till akuten och ett par tim´mar där!

Efter en del koller å uteslutande så kom läkarn fram till att vi skulle komma in direkt igen om
-hon fick såna smärtor igen
-hon fick feber
-hon börjar kräkas

Läkarn hade 2 misstankar, blindtarmen eller tarmficka....

Ja men får man själv ont i magen som förälder då eller,JA de kan jag lova!

Usch nu sitter jag här och oroar mig över hur natten ska bli och om vi ska behöva åka in igen?!

Har henne sovandes på soffan nu, vill knappt lägga upp henne,vill ju ha koll nu.

Håller bara alla tummar för att hon ska få sova inatt och att det ska klinga av!

Ska själv försöka vila lite nu,men måste ju ställa larm på klockan för att vakna och kunna se hur det

går för favoriten Eric om 1 timme ;)))

Lycka till Eric!!!



Kommentarer
Elin

Men lilla vännen då... Det låter urjobbigt. Hur har det gått sen? Hoppas det ger med sig av sig själv och snaaart! KRAM

2011-05-15 @ 22:50:32
Ia

Ja, det va jobbig Elin, är som tröttast idag!! Det gav me sig igår på dan å natten har varit lugn. Även denna dagen har varit lugn så det va skönt.

Man undrar ju bara nu vad de kan va...

Nu e hon iaf glad igen!

Kram kram

2011-05-16 @ 19:36:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0