Sämst eller sämst....

Förlåt kära läsare, Har kommit underfund med att jag typ har blivit sämst på att uppdatera denna bloggen...Men ibland har man liksom ingen tid att sitta här, å så är det inget kul att sitta å blogga när nån ändå bara ska bli sur över det....
Idag har jag suttit å letat tatueringar, en sån här ska det bli så småningom... om jag vågar!!
Kanske lite större så att den går bak på ryggen å upp på skuldran, återstår att se :)
Riktigt snygg iaf tycker jag, vad tycker ni??....

Eller är jag för gammal för att göra det....;)

Sista tiden har varit såååå BORING, ´jag å frida har ju levt helt isolerade hur länge som helst....
Nästan så man vant sig att inte träffa folk, ja fy va tråkigt det varit.
Men så igår va då äntligen första gången på dagis igen, å frida säger, -mamma,jag är blyg....:(
Det gjorde ont i mamma hjärtat <3

Idag är det dags igen å jag ska gå å jobba, me mina underbara kollegor :)
Tack för att ni finns!!

Idag ligger också min kära vän Madde på förlossningen i Eksjö för igångsättning, wiiii bebis ska komma :)
Som dom fått vänta...alltså gått över 14 dagar, stackare säger jag bara!!

Nu väntar jag med spänning på att höra från henne och hoppas att allt går bra.

Nehe dags att fortsätta vara aktiv på Wordfeud ;) Är ju helt såld på det!!!

Puss på er alla <3


Kommentarer
Emmelie

Snygg gadd! :)



Vem blir sur av att du bloggar? Jag gillart iaf :)



Skönt att ni får va bland folk nu ;)

2011-10-12 @ 15:39:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0