Ops!!

Ops, såg visst att det var JÄTTE länge sedan jag var inne här....
Dags att ta tag i denna blogg igen då kanske, för oj va skönt det är att skriva av sig ibland!!

Alltså en blogg e ju till för att skriva av sig, MEN ibland kan man inte göra det, för en del grejer vill man skriva här, men kan inte... om ja skulle skriva allt ja tänker å känner så skulle jag få massa inlägg,
påhopp å uttalanden.... så de finns ju ändå en hel del känslor man bär inom sig...

Ja,ja, nu är jag någorlunda tillbaka på banan igen iallafall :)

Denna sommaren slog vi på stort när det gällde semester, vi var iväg 2 veckor i rad, HELT UNDERBART <3

De va så skönt att bara släppa allt å "fly" verkligheten en stund!!
Åh vi hade det jätte bra, båda veckorna, första veckan va kompisveckan, full rulle å massa kul varje dag.
Andra veckan va familje veckan, bara vi 4 å Böda Sand <3
Första gången på 6 år som vi hade en semester bara vi, men de va jätte lyckat å mysigt, och jag kan varmt rekommendera denna underbara plats som Böda Sand.
Där laddade vi batterierna ordentligt genom att spendera 6 av 7 dagar i solen å på den kritvita sandstranden!

Sedan den 15 aug är jag tillbaka fulltid på jobbet igen :)
Det har fungerat kanon, visst VÄLDIGT  mycket jobb känns det som ibland...
Men det är väl så verkligheten ser ut?!

Jag har nog aldrig kännt mig så välkommen tillbaka till jobbet som nu, vilka underbara kollegor alltså <3 , Varje morgon, om det så är Månd el Fre så möts man av leenden å ett glatt tjena ;)

Det är väl så man vill ha det va??!!... Jag är iallafall mycket tacksam för detta.

En sak slog mig häromdagen, det är ju på kundernas barn som man ser att man börjar bli gammal...
Eller ja, att man jobbat där länge iallafall... Rättare sagt 28 Okt 2011 är det 9 år sedan jag började på Willys!!

Oj, vart har denna tiden tagit vägen... Va mycke förändringar man har varit med om, Exet blev Willys.... ombyggnationer,
kollegor som kommit å gått, ex antal inventeringar, ja WOW va många erfarenheter rikare :)

30 års kris har jag hört talas om... å ja tror att jag börjar märka av den oxå,
wiii va kommer alla konstiga grejer i ansiktet från?!
Trött ofta... ja varför orkar man inte hålla igång som för 6-7 år sen??!!

Ja tycker inte om när folk försöker klä sig som om att de vore 20 när de är MÅNGA år över det...
När ska man börja tänka så??!! Är det nån annan som känner såhär??....

I helgen får de nog bli lite party för att kunna lägga krisen lite åt sidan :)

Mitt lilla <3 a då... Jo hon har blivit STOR, hon har fått byta avdelning på dagis å tillhör numera de större barnen,
å gissa om stolt tjej ;) Hon har utvecklats så mycket på sista tiden, stor å förnuftig.
Ja det är mammas tjej det!!!

Idag har vi en ledig dag och mamma Frida tid står på schemat, MYSIGT!!

Sedan blir det vattengympa ikväll, ska bli spänande.
Har ju lovat mig själv att ta tag i detta med tränandet å teckna träningskort på Atlantis.
Vill ju göra mina goa kollegor sällskap till ett sundare liv... ;) ha,ha det lät ju bra!!

Men, det gäller ju att hitta och att få egentid me då...
Den eviga diskussionen här hemma!!

Dags att resa sig från soffan å få nåt gjort kanske!

Hoppas att vi ses snart igen, STOR kram på er som följer mig här :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0