Kramar om dig hårt <3



3 December 1946 föddes en alldeles underbar flicka...
Hon var mörkhårig med vackra glittrande gröna ögon,
hon hade ett leende som värmde,
hon var så omtänksam,godhjärtad och älskad.
Hennes väg var inte alltid rak och lätt, knappt 47 år gammal tog hennes liv en annorlunda väg...
Sjukdomen gick inte längre att stå emot, den greppade hennes liv och hon blev tvungen att lämna oss <3
Denna flicka hette Ann-Catrine och var min mor...
Idag skulle hon firats med pompa och ståt precis som hon var värd <3
Istället får vi tända ett ljus och sända tankar och kärlek...

Mamma, jag saknar dej så!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0