Tusen tankar och funderingar??!!

Godmorgon kalla soliga Söndag!

Har huvudet fullt av tankar och funderingar... Hur? När? Om?

Trivs för tillfället mycket bra med det mesta, men känner mig ändå inte tillräcklig...

Jobbigt att inte känna sig nöjd med sig själv, att inte känna sig nöjd med den man är, det man gör...

Jobbigt att inte kunna uppfylla folks förväntningar på en...

Har mer å mer funderat på ett syskon till Frida, jo det är sant :)

Men då kommer tankarna, VÅGA??!!... Hur ska denna graviditet bli?

Hur ska det bli för Frida?? Kommer hennes å min underbart starka relation att bli sämre??

Gör man fel, gör man rätt?? Kommer jag att bli sådär sjuk igen?? Allvarlig Preklampsi....

Om man blir sjuk, vilket för mig är 50/50 2a grav, tänk om det kommer mycket tidigare....

Tänk om barnet skulle behövas ta ut jätte tidigt denna gången...

Jag vill, men är ju så rädd... Säkert många av er som inte förstår min rädsla, man måste nog varit i min situation för att förstå vilka spår det satt i mitt liv....

Frida är verkligen mitt allt ♥ Kan inte med ord beskriva tacksamheten jag känner över att fått denna underbara lilla tös, jag är så stolt över henne, det finaste som finns!

Ja ni, vem vet hur livet ser ut om 1år??!! 

Efter alla motgångar i livet som gett mig bra men jobbiga erfarenheter så är jag för en gångs skull rädd för en motgång....

Klarar vårat förhållande en motgång till??... Det tär ju verkligen att gå igenom motgång efter motgång även om det i efterhand kan göra en starkare!

Ligger ofta sömnlös på nätterna och funderar över mitt liv, tittar på Frida och blir alldeles varm i hjärtat♥

Skönt att skriva av sig tankarna, även om jag önskade att någon hade svar direkt, om någon kunde säga,

- såhär blir det, såhär ska du göra...

Dags att skingra tankarna och bege sig till jobbet om en stund för att avsluta arbetshelgen!

Hoppas ni goa läsare får en underbar Söndag, Kraaaaam på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0