Here we go again!!

Underbara soliga Söndag, 11 Mars 2012 <3

Ligger nedbäddad i soffan och njuter av solskenet som smyger sig in genom fönstret, lovely <3

Några dagar av den gångna veckan har jag haft "äran" att få spendera på Lidingö,

närmare bestämt Rönneberga gård där.

Willys har nu haft sin stora CFG konferens, mycket intressant, intensiv, men givande

och jag tackar för att fått möjlighet att ta del av den.

Jag brinner för fackliga frågor och för försäkringar och avtal!

Fredag som var den sista dagen var tuff, vaknade och kände mig hängig och under dagen utvecklades det till feber frossa och halsont... :(

Resan kändes som en evighet hem, ville ju bara få vara i mitt trygga bo när jag blev sjuk...

Ja men jag välkomnar väl influensan då... :/

Inte nog med det, som en blixt från klar himmel fick mitt lilla hjärta skyhög feber och halsont

igår på eftermiddagen... Efter många försök att få ner febern och efter att ha sett hennes

ansikte imorse så bestämde jag mig för att ringa jour centralen.

När vi väl kom dit hade hon 39.7 i feber, svullen i hela ansiktet, halsen, nacken mm.

Uppepå detta kom oxå röda prickar över hela kroppen, från INGENSTANS!!!

Jo men lite sharlakans feber dårå :(

Så nu kör vi sjukstuga på hög nivå här hemma!

Dags å försöka vila ögonen lite.

Kram på er och önskar er en underbar solig söndag <3



Kommentarer
Madde

Kan det inte bara ta slut någon gång? Lilla Frida kommer bli lika stark som sin mamma, så mycket som hon kämpar sig igenom. Stackars liten!



Jag tänker på er! Puss!

2012-03-16 @ 18:45:29
URL: http://idhmamman.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0