snö,ljus,stjärnor.... myyys!

Hittade hit idag...:)
Till er som följer mig får jag be om.ursäkt... Hur skönt det än är att skriva av sig så räcker inte tiden till! Denna månad för att inte tala om denna sista vecka har varit och är helt kaotiskt fullbokad...
Men både måsten och roliga grejer så det ska nog funka ;)
Nu har jag iaf slagit ner ändan i soffan en stund mellan tårt och kalasbestyren!
Får så dåligt samvete jentemot familjen å er vänner när jag jobbar så mycke å jag har så mycke annat så jag inte hunnit träffa er... Förlåt, vill så GÄRNA, har INTE glömt er,är bara sååå mycke nu!

STOOOR kram till er alla <3

Nu njuter jag av adventsstjärnorna i fönstren, de värmande ljusen och snön som ligger fint i hela trädgården ;)
Önskar er alla en underbar helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0