Duktiga,underbara barn <3

Igår var vi på sjukhuset/sömnape mottagningen å hämtade ut en massa grejer som mitt lilla hjärta skulle sova med inatt... Små apparater, syremätningsklämma å slang grimma. Detta skulle sättas på när det var läggdags och sitta på till 7 idag på morgonen.
Liten tyckte att grimman såg lite scary ut så em igår bestod av terapi att pröva den ett par ggr.
Förväntansfull sprang hon upp till sängen igår och höll glatt upp armarna i luften för att vi skulle kunna sätta på apparaterna. Grimman tog hon på själv :) sen somnade hon gott! Gick upp en timme senare för å kolla till henne, då hade grimman åkt av minsann!!! Fick ta fram den medföljande tejpen och försiktigt smyga dit den igen tillsammams me en hel del tejp... Sen flöt natten på perfekt... Visst har man varit å kollat henne många ggr så själv har man inte sovit så mycke! Nu är apparaten tillbaka på sjukhuset och de enda spår som syns är röda märken på kinderna av tejpen. Bara att invänta resultatet då. Men jag är så stolt över mitt lilla hjärta, inga protester och bara gillade läget...

Mamma älskar dej massor <3
Älskade tös!




Kommentarer
J

<3

2012-10-30 @ 21:08:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0