Tårar å lite mer tårar...

Ja idag har det fallit ner endel tårar för mina kinder...
Tårar som är för uppgivenhet, ilska och otillräcklighet...
Efter nån vecka med lock för ett öra så övergick det plötsligt ut en olidlig smärta igår, som ilsken tandvärk fast i örat skulle jag vilja förklara det... På några timmar hade det spridit sig till ytterörat, huvet, kinden ja överallt! Att slutföra arbetet var ohållbart då jag förutom smärtan inte hörde alls på örat... Det blev att gå lämna jobbet för att åka direkt till jourcentralen där det konstaterades öroninflammation å även hörselgången var drabbad :( AJ! Penicillin och starka smärtstillande blev domen! Ja here we go again... Å gubben är inte heller pigg än, 8e veckan nu och idag gjordes lungröntgen... Det gör ont att vara sjuk! Men det som gör mest ont är alla kommentarer... -nu igen...osv!! Men fasen lider mest av att vara sjuk, inte den som står brevi/utanför iallafall.. NEJ den drabbade såklart!!! Så det är inte kul att få höra såna kommentarer, det gör ont i hjärtat... Kanske menar dom väl?! men det är inte kul att behöva påminnas om att vår familj drabbats av otur å mycke sjukdomar!!! Det är tungt och det är tufft, både psykiskt, fysiskt och ekonomiskt... Så en kram eller dylikt hade värmt mitt hjärta mycket mer! Tårarna rinner av uppgivenhet efter krafter å välmåeende, vad har vi gjort för ont för att förtjäna alla sjukdagar?! Detta börjar bli mycke tröttsamt och jag önskar inget mer än friskhet och medgång nu... Så snälla hjälp oss att få in lite positiv energi i vårt liv, hjälp mig torka tårarna som fortsätter rulla, hjälp mig hitta kraft <3 Ska slå ihop de två blå nu och hoppas på bättre dag imorgon.

Godnatt kära läsare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0