Värmande <3

En puss, en kram, en klapp...
Massa kärlek och mys, ja det värmer mitt hjärta!
Min goa dotter är den bästa medicinen när man är låg och inte mår bra, älskade tös!!
Idag har det varit jag, filten , soffan å massa te... Allt för att ordningställa kroppen å ladda för jobbdag imorn... Kände mig jätte redo innan, känns sådär nu... Jaja man får hålla det man lovat!!
Fått endel reaktioner efter inlägget igårkväll å tack snälla ni för sms, fb inlägg mm... Det värmer!
Ni goa vänner är guld värda <3

Som jag skrev om tidigare i våras så är Frida under utredning för ev op av mandlar å polyper... Idag ringde de från Ryhov å meddelade att de vill ha in henne över natt för å göra sömnregistrering å se ev andningsuppehåll. Om sådana finns så är op nödvändig omgåeende....
Jahopp ännu en sak att fundera på!
Men självklart måste de göra de bästa för henne.
Frågan är hur man nu förklarar detta för henne? Å om de ska bli op, hur säger man det?... Tips tack!
Nu ska ja krypa under filten igen , dags för örondroppar.

Vi ses, kram på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0