Efterlängtad Söndag!

Godmorgon fina läsare!
 
Underbara efterlängtade Söndag ♥
Helgen har varit precis som jag önskat,
Fredag-Massa fix & pizzakväll
 
Lördag-Kalas med familjen runt bordet , finns det hjärterum så finns det stjärterum ♥
 
Söndag-obokad fram till i em så soffhäng,jajamen ;)
 
Kanske skulle ta sig ut på en skogspromenad...
sparka runt i fina löv och njuta av frisk luft,
Jo jag gillar hösten iaf delar av den , blåsten kan vi vara utan!
Imorn blir deta att ringa vårdc IGEN, jobbat på denna v med ihängande halsont å "slutkördhet" ,
Behöver nog ändå hjälp att bli av med dessa baciller nu så jag är ok inför op!!!  11 dagar kvar....
 
Å så 4v + 2 dagars uppehåll från giftet, heja mig ;)
 
 
Ha en underbar Söndag allihop ♥ kraaam!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0