Gaaaahhhh!!!

PANIK!!!
Jobbhelg å inser när jag vaknar idag att ytterligare nån liten elak grön baccill intagitplats i min kropp....
AJ, i hals,öron å bihålor.... 
Hur ledsen blir man inte då...
Känner mig helt nedslagen, detta tog hårt på psyket!
Nu har jag sovit i nästan 3 timmar det var verkligen behövligt. 
Jag blir så sjukt ledsen :(
Känner mig som en svikare, å är SÅ orolig!!!
Det är ju oxå bara 5 dagar kvar till operation....
Å då ska man va frisk, för å få göra den ens!!!
Gaaahhhh jag MÅSTE bli frisk, jag MÅSTE få göra den!!
Är så taggad då ALLA säger att det är som en handvändning efter operationen.
ÅH va jag önskar att även det gäller mig,
Åh va jag längtar till op är gjord,
Åh va jag vill vara där!!!
Snälla kära goa vänner, HJÄLP mig så jag får bli frisk och KAN göra den.
 
kram på er från sofflocket <3


Kommentarer
Emma

Aw, krya på dig finaste Ia. <3

2013-10-19 @ 21:08:55
ia

Du är bara sååå söt FINA Emma ♥ TACK!!
Glad att ha en så fin vän som du ♥

2013-10-20 @ 20:45:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0