Kram!

Jag vill börja med att ge er all en STOR kram och tacka för stödet efter mitt förra inlägg!
Skönt att släppa tegelstenarna och dela med sig ändå, bara säga det en gång så vet alla å slippa älta det om och om igen....
Ny vecka nya tag! Började denna v med ett inbokat besök på vårdc... mitt andrahem :/ ....
Men tur att de finns kanske!!
Efter lite provtagningar så har de nu förm hittat anledningen till varför jag blir så sjuk när en baccill attackerar mig. "Primär immunbrist" heter det, innebär kortfattat att jag har en immunbrist på cellnivå i kroppen. Detta är det livslång behandling på och man tillför ett gulkroppsämne via dropp i blodet ett par ggr/år.
Allt för att förebygga så många inf man kan och för framtidens lungfunktion när man blir äldre.
 
Så idag kollades även spirometrin (astmakoll) men det var jätte bra så jag hade bra lungfunktion iaf ;)
 
Tar en dag i taget nu, jobbigt med alla dr besök, kallelser, utredningar samtidigt som man skall prestera 100% på jobbet och gärna iaf 80% hemma....
 
Två steg fram-ett steg bak, andas djupt och fånga de lugna stunderna!
V 4 nu iallafall ;)  å 17 dagar kvar.... 
 
Ha en skön Måndag hörni <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0