The day...

Torsdag 24 oktober kl är lite innan 08,
Det är skumt ute, grådassigt och småregnigt en sån där tråkig dag då man vill ligga på soffan å inte gå utanför dörren! Är det sista tråkiga dagen?
 
Kl 10 ska jag infinna mig för inläggning på ryhov,
Idag ska halsmandlarna bort, BORT, va konstigt!!!
Ska jag inte ha ont i dom mer då?
Ska jag inte ha halsflusa varannan månad?
Ska jag kunna svälja obehindrat?
Ska jag kunna andas utan att anstränga mig?
OJ.... kommer jag bli sådär frisk som alla säger?
Kommer jag bli piggare oxå?
Slippa se varje dag som en lång jobbig sträcka....
Kanske kan jag göra saker sen utan att tycka att det är JÄTTE jobbigt?!
Oj ett sånt liv kan jag inte föreställa mig....
 
Men önskar över allt annat att detta gäller även mig!
Att jag kan få lägga det gamla/sjuka bakom mig idag....
 
Tacksam för ALLA tankar idag <3
Kram på er!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0