Arg, besviken å sjukt ledsen!

Mån går å man går med tunga steg...
Ja nån till några ggr per vecka vandrar jag i dessa korridorer med tunga steg och en släng ångest...
Så ock igår!!!
Jag vet att ni är många som undrar hur det gick på Dr besöket på urologen igår, orkar inte ringa/smsa, prata om det, skriver här istället.
 
Man kan säga att det gick helt åt Hel....
Mina tappningar har gett en retning på muskeln och blödningarna är pga ärrbildningar, detta måste åtgärdas snarast... Å det gör man hur?!
 
Jo jag ska sövas och opereras IGEN, de ska gå in och lokalbehandla och vidga med metallstift...
För att man inte ska behöva känna denna smärtan så sövs man sa dr... jo men kul, lite mer smärta!!
Å vi pumpar i dig en hel del gott så du får inte amma det dygnet å så får du räkna en dag här iaf...
 
Ja men det är ju jätte enkelt löst med en liten på 4 månader som helammas, självklart ska jag bara strunta i honom 1 dygn bara för att ni säger det och för att någon förstört mig...fy f-n, vakna är ni snälla!!!
Efter en stund vågade jag ställa en fråga som jag haft länge... vad händer i framtiden?!
Kan man laga mig på nåt sätt?!...
NEJ det är någon form av tappning som gäller LIVET UT svarar Dr som förmodligen besitter rätt hög kompetens då han är överläkare...
VA!!!! Går jag inte att laga?!... käftsmäll IGEN!!
 
Å en slang på magen vill han inte sätta i dagsläget då han tycker att det är ett krångligare alternativ och lite ohygieniskt... 
 
Denna svenska sjukvård alltså, ja mitt förtroeende är inte alltför stort då man sett en hel del nu.
Jag är så sjukt, obeskrivligt besviken på den läkare som gjort sig skyldig till denna skada,
Om du bara visste vad du förstört mitt liv...
Om du bara visste vad jag får gå igenom tack vare dig!!
 
Inte för jag tror att du bryr dig el är villig att ta något ansvar, det bekommer väl inte ens dig, jag är väl bara en i mängden för dig!!!
 
Mina stridskrafter är SLUT just nu, jag tänker bara åka med tåget nu och försöka lägga min lilla energi på min familj å mina fina barn ett tag 💖
Det är dom verkligen värda!
 
Ha en underbar Onsdag där ute i snön! 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Tänker på dig och er, sänder massa med styrkekramar💜

2015-02-04 @ 12:49:27
Anonym

det var jag som skrev föregående kommentar kram Ann-louise

2015-02-04 @ 12:50:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0