Om...

Idag skulle jag velat vakna upp med ett jätte leende... men en nervositet sprider sig i kroppen....
 
Frida är på fritids på heltid pga min sjukskrivning, mina krafter räcker knappt till mig och Anton ibland och då känns det dumt för hennes del att hon ska vara hemma och ha tråkigt!
Hon behöver stimulansen och hon stortrivs på fritids!
Idag ville hon dock vara ledig så nu har vi 3 lediga dagar framför oss, jag och barnen...😊
 
Önskar så att jag kunde skrika jippiiii rakt ut..
På ett sätt gör jag det för det ska bli jätte mysigt så klart och underbart att få vara med båda knoddarna 💕
Men samtidigt blir jag såååå gudomligt nervös över att jag inte ska räcka till och att krafterna ska säga ifrån...
Jag vill ju inte att hon ska bli besviken på att vara hemma och ha tråkigt för det...
 
Hon behöver också uppmärksamhet och kärlek i MASSOR för det är nog inte enkelt att få småsyskon...
 
Idag är det önskemål skridskoåkning så håll tummarna att "alla" håller sig nöjda och glada så det funkar 😀
 
Hoppas denna FANTASTISKA sol tittar fram idag igen också , gårdagen var ju gudomlig, 9 grader hade vi här,
TACK underbara sol 🌞
 
Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0