snö, pulka & picknick!

Idag har vi myst med Rilles syster med familj 💖
Sååå mysigt, pulkaåkning, picknick och glada barn = nöjda vuxna också 😃
Lille Anton sov i vagnen, HELA tiden, TACK destå lättare att ägna storasyster lite mer tid!!
 
Min svägerska å hennes familj är verkligen helt fantastiska, så enkelt å mysigt att umgås med dom och barnen har såååå roligt ihop 👍
Så tacksam att ha dom i vårt liv 💕
 
Åka pulka är ju väldigt roligt också , går liiiite fort ibland bara... å så va de inte jätte skönt med den smärtan jag fortf har till å från efter snittet..
4 mån sen och jag har fortf dagar med gräslig värk och jag kan fortf inte ha jeans mer än nån timme, sen får jag tokont... typ blåmärksont i buken 😯
Kul å behöva se ut som ett mähä å dra i mjukisar el leggings jämt...
Nervsmärta var normalt att ha länge efter sa dom!
 
Bläääääää hatar smärta å dessutom gör den mig påmind om allt å vad som hände den 8 okt...
 
Grattis på 4 månaders dagen älskade Anton 💙
 
Nu blir de dusch, hamburgare å soffhäng 😉
 
Ha en skön kväll vetja! Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0